Prekių pristatymas apmokejimas ir garantija

1. Prekių pristatymas

Įsigiję baldus, galite užsisakyti prekių atvežimo paslaugą.
Jei užsisakėte baldus, kurių neturime sandėlyje, pristatymas iki namų gali užtrukti ~2-10 savaites (priklauso nuo baldo gamybos laiko).
Baldai dažniausiai pristatomi nesurinkti, dėžėse, bet prie baldų yra pridedama surinkimo instrukcija, furnitūra. Vieną dieną prieš baldų pristatymą susisiekiame su klientu suderinti pristatymo laiką.
Prekių pristatymas ir iškrovimas vykdomas toje vietoje, kur kurjeris gali privažiuoti arčiausiai nurodyto adreso nepažeidžiant KET.
Dėl jūsų užsakymo statuso bei pristatymo termino galite teirautis parašę mums žinutę

2. Apmokėjimas už prekes

Galite atsiskaityti jums priimtiniausiu būdu:

  • grynaisiais pinigais pristatymo metu
  • banko pavedimu

3. Garantija ir garantinis aptarnavimas

Gavus baldus pastebėjote gamyklinį ar transportavimo broką? Nesijaudinkite, kartu išspresime visas kilusias problemas. Jei turite galimybę – atsiųskite broko nuotraukas mums el. paštu – tikėtina, kad taip greičiau galėsime išspręsti susidariusius nepatogumus. Visa informacija apie garantinį aptarnavimą teikiama telefonu +37066234297 arba el. paštu info@sopka.lt

Updating…
  • Krepšelyje nėra produktų.